S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

WWW.BÁBINKA.CZ
Palackého 162
551 01 Jaroměř
tel: +420 739 932 231
babinka(a)babinka.cz
na této adrese se nachází kamenná prodejna.
otevřeno pondělí - pátek

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 169 Kč (7 EUR)
skladem
naše cena 1 290 Kč (50 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 289 Kč (11 EUR)
skladem
naše cena 2 190 Kč (85 EUR)
skladem
naše cena 899 Kč (35 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3BAZÉNEK.EU - NOVINKY 2018Dodali jsme další nové zboží pro letní pohodu, nějaké zboží naleznete zde a mnoho dalšího na našem... arr321.10. - NEWSMůžete nás také navštívit na naší kamenné prodejně v Jaroměři, Palackého 162....

Doprava
PLATBA - nyní i v EUR pro Slovensko.

  • hotově - platí pro platby při osobním převzetí na provozovně.
  • převodem z účtu - do 24 hodin Vám bude posláno číslo účtu, na které zašlete danou částku. Po připsání je zboží odesláno z provozovny. Tato služba trvá přibližně 4 dny.
  • dobírkou - částku platíte při převzetí zboží kurýrovi, nejrychlejší způsob pro Vás i pro nás. Tato služba je zpoplatněna, částka se Vám objeví v košíku před dokončením objednávky.
  • platební kartou - částku platíte při zadání potřebných informací ve službe B-Payment.  Tato služba není zpoplatněna.
  • QR kódem - tento kód je předvyplněn, ale je nutné v příkazu doplnit částku včetně dopravy a číslo objednávky nebo Vaše jméno do poznámky. Tento kód je umístěn v levé části e-shopu nebo zde:


 
DOPRAVA - částka je zobrazena v košíku před dokončením objednávky.
 

 

 
  • Doprava službou DPD - kurýr před dodáním avizuje příchod zásilky a ta je pak dodaná oproti Vašemu podpisu na udané místo doručení. Cena se odvíjí od hmotnosti balíku. Dopravujeme i na Slovensko.
  • Doprava službou PPL - služba, kde kurýr před dodáním avizuje příchod zásilky a ta je pak dodaná oproti Vašemu podpisu na udané místo doručení. Cena se odvíjí od hmotnosti balíku.
  • DPD Pickup - služba Pickup umožňuje doručení do jednoho z výdejních míst, které si příjemce zásilky vybere podle svého přání při objednání. Tato služba je vhodná pouze pro malé a lehké zásilky. Pokud je vhodná, objeví se automaticky v košíku.
  • Zásilkovna - služba umožňuje doručení do jednoho z výdejních míst, které si příjemce zásilky vybere podle svého přání při objednání. Tato služba je vhodná pouze pro malé a lehké zásilky. Pokud je vhodná, objeví se automaticky v košíku. Pomocí této služby dopravujeme i na Slovensko!

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 3000 KČ. Vyhrazujeme si právo použít v případě nutnosti službu PPL, pro Vás jako zákazníka se cena nijak nemění, děkujeme za pochopení.


 

 

Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

V okamžiku předání zboží dopravci Vám přijde informační e-mail popřípadě SMS zpráva o expedici zboží. Zboží je doručeno den následující. Obvyklá dodací doba jsou tedy dva pracovní dny od objednání.

Jaké osobní údaje musím vyplnit do objednávky? A nemohou být zneužity?

Abychom Vám mohli zboží bezchybně dodat, potřebujeme znát Vaše jméno, adresu, telefon a e-mail. Pro rozvoz a při dodávce kurýrní službou je uvedení telefonu opravdu nezbytné.

Vaše údaje slouží pouze ke spolehlivému a rychlému doručení zboží. Mimo tento účel nejsou osobní údaje zákazníků žádným způsobem použity a jsou bezpečně uloženy. Zároveň nikdy nedáme osobní ani žádné jiné údaje svých zákazníků k dispozici třetí straně mimo výše zmiňovaný účel.

Potřebuji mít objednané zboží do druhého dne. Je to možné?

Ano. Pokud objednáte do 11:00. V každém případě je třeba tento požadavek napsat do poznámky v objednávce.

Je možné si zboží nejprve osobně prohlédnout a následně zakoupit ve vaší prodejně bez předchozí objednávky?

Náš e-shop funguje jako online obchod. Nemáme tak kamennou pobočku, ve které by bylo možné si zboží prohlédnout. Snažíme se ale co nejdetailněji popisovat nabízené produkty a přidávat dostatek fotek či videa, abyste si o produktu udělali co nejjasnější obrázek.

Před několika dny jsem obdržel/a informační e-mail, že zboží bylo expedováno. Zboží ale stále nedorazilo. Co mám dělat?

Informační e-mail o expedici je odesílán v okamžiku, kdy zboží fyzicky převzala dopravní služba. V případě zásilkové služby je zásilka doručována druhý pracovní den. Pokud jste nebyli telefonicky kontaktováni nebo nedostali oznámení o uložení balíku na poště do schránky, prosím neváhejte a kontaktujte nás. Zásilku v systému těchto společností vyhledáme a ihned Vám sdělíme další postup.

Zboží mi přišlo poškozené. Co mám dělat?

Pokud zásilka nese viditelné známky poškození, odmítněte balík od přepravní společnosti přijmout a kontaktujte nás, prosím. V případě, že jste již zboží přijali, kontaktujte nás. Přestože balení zboží věnujeme mimořádnou pozornost, k poškození v mimořádných případech opravdu může dojít.

Musím objednávat pouze prostřednictvím e-shopu?

Nemusíte. Můžete objednat také e-mailem ( babinka@volny.cz ) nebo telefonicky.

Mohu si nechat poslat zboží do zaměstnání?

Určitě. Pak uveďte fakturační adresu takovou, která bude uvedena ve faktuře pro případ reklamace a doručovací uveďte adresu do zaměstnání. Zde je nutnost uvést telefonní číslo pro dopravce.

Objednal jsem zboží přes e-shop, ale nepřišlo mi žádné potvrzení o objednávce. Co mám dělat?

V tomto případě je velmi vhodné nás kontaktovat a ujistit se, že objednávka je opravdu v našem systému. Mohlo dojít k nějaké chybě při zadávání a objednávka nebyla správně odeslána.  V tomto případě samozřejmě nemůžeme garantovat realizaci dodávky.

Co když se po potvrzení objednávky rozhodnu ještě něco změnit?

I v tomto případě máme pro Vás řešení. Kontaktujte nás do 11 hodin v pracovní den, poté již negarantujeme změnu objednávky.

Je možné u Vás objednat i zboží, které nenajdu ve vaší nabídce?

Pokud máte zájem o zboží, které nemáme ve standardní nabídce, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc.

Přišel mi balíček, ale chybí v něm daňový doklad?

Daňový doklad v příchozí zásilce je většinou uveden, pokud jej nenaleznete, nehledejte, zasíláme jej e-mailem, a to po expedování posledního balíčku z dané objednávky. V případě, že jej nenaleznete v balíčku nebo e-mailem, kontaktujte nás a mi Vám jej rádi pošleme. Při reklamaci nebo vrácení stačí jen číslo objednávky a my si již vše dohledáme.

Dodáváte také do jiných zemí, například na Slovensko?

Bohužel do jiných zemí nedodáváme, byl by zde pak problém s reklamací pokud by se vyskytla, jelikož náklady na zaslání jsou pro zákazníka pak daleko vyšší. Děkujeme za pochopení.

MDczZ