S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

WWW.BÁBINKA.CZ
Palackého 162
551 01 Jaroměř
tel: +420 739 932 231
babinka@babinka.cz
na této adrese se nachází kamenná prodejna.
otevřeno pondělí - pátek

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena Kč 199 (8 EUR)
skladem
naše cena Kč 169 (7 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena Kč 899 (35 EUR)
skladem
naše cena Kč 399 (15 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3Aroma difuzéry říjen 2018Během příštího týdne budeme naskladňovat aroma difuzéry k našim vůním. Difuzéry budou různých... arr3Nové zboží 2018Naskladňujeme nové zboží během září, sledujte nás..... arr3BAZÉNEK.EU - NOVINKY 2018Dodali jsme další nové zboží pro letní pohodu, nějaké zboží naleznete zde a mnoho dalšího na našem... arr321.10. - NEWSMůžete nás také navštívit na naší kamenné prodejně v Jaroměři, Palackého 162....

Doprava
PLATBA - nyní i v EUR pro Slovensko.

  • hotově - platí pro platby při osobním převzetí na provozovně.
  • převodem z účtu - do 24 hodin Vám bude posláno číslo účtu, na které zašlete danou částku. Po připsání je zboží odesláno z provozovny. Tato služba trvá přibližně 4 dny.
  • dobírkou - částku platíte při převzetí zboží kurýrovi, nejrychlejší způsob pro Vás i pro nás. Tato služba je zpoplatněna, částka se Vám objeví v košíku před dokončením objednávky.
  • platební kartou - částku platíte při zadání potřebných informací ve službe B-Payment.  Tato služba není zpoplatněna.
  • QR kódem - tento kód je předvyplněn, ale je nutné v příkazu doplnit částku včetně dopravy a číslo objednávky nebo Vaše jméno do poznámky. Tento kód je umístěn v levé části e-shopu nebo zde:


 
DOPRAVA - částka je zobrazena v košíku před dokončením objednávky.
 

 

 
  • Doprava službou DPD - kurýr před dodáním avizuje příchod zásilky a ta je pak dodaná oproti Vašemu podpisu na udané místo doručení. Cena se odvíjí od hmotnosti balíku. Dopravujeme i na Slovensko.
  • Doprava službou PPL - služba, kde kurýr před dodáním avizuje příchod zásilky a ta je pak dodaná oproti Vašemu podpisu na udané místo doručení. Cena se odvíjí od hmotnosti balíku.
  • DPD Pickup - služba Pickup umožňuje doručení do jednoho z výdejních míst, které si příjemce zásilky vybere podle svého přání při objednání. Tato služba je vhodná pouze pro malé a lehké zásilky. Pokud je vhodná, objeví se automaticky v košíku.
  • Zásilkovna - služba umožňuje doručení do jednoho z výdejních míst, které si příjemce zásilky vybere podle svého přání při objednání. Tato služba je vhodná pouze pro malé a lehké zásilky. Pokud je vhodná, objeví se automaticky v košíku. Pomocí této služby dopravujeme i na Slovensko!

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 3000 KČ. Vyhrazujeme si právo použít v případě nutnosti službu PPL, pro Vás jako zákazníka se cena nijak nemění, děkujeme za pochopení.


 

 

Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

V okamžiku předání zboží dopravci Vám přijde informační e-mail popřípadě SMS zpráva o expedici zboží. Zboží je doručeno den následující. Obvyklá dodací doba jsou tedy dva pracovní dny od objednání.

Jaké osobní údaje musím vyplnit do objednávky? A nemohou být zneužity?

Abychom Vám mohli zboží bezchybně dodat, potřebujeme znát Vaše jméno, adresu, telefon a e-mail. Pro rozvoz a při dodávce kurýrní službou je uvedení telefonu opravdu nezbytné.

Vaše údaje slouží pouze ke spolehlivému a rychlému doručení zboží. Mimo tento účel nejsou osobní údaje zákazníků žádným způsobem použity a jsou bezpečně uloženy. Zároveň nikdy nedáme osobní ani žádné jiné údaje svých zákazníků k dispozici třetí straně mimo výše zmiňovaný účel.

Potřebuji mít objednané zboží do druhého dne. Je to možné?

Ano. Pokud objednáte do 11:00. V každém případě je třeba tento požadavek napsat do poznámky v objednávce.

Je možné si zboží nejprve osobně prohlédnout a následně zakoupit ve vaší prodejně bez předchozí objednávky?

Náš e-shop funguje jako online obchod. Nemáme tak kamennou pobočku, ve které by bylo možné si zboží prohlédnout. Snažíme se ale co nejdetailněji popisovat nabízené produkty a přidávat dostatek fotek či videa, abyste si o produktu udělali co nejjasnější obrázek.

Před několika dny jsem obdržel/a informační e-mail, že zboží bylo expedováno. Zboží ale stále nedorazilo. Co mám dělat?

Informační e-mail o expedici je odesílán v okamžiku, kdy zboží fyzicky převzala dopravní služba. V případě zásilkové služby je zásilka doručována druhý pracovní den. Pokud jste nebyli telefonicky kontaktováni nebo nedostali oznámení o uložení balíku na poště do schránky, prosím neváhejte a kontaktujte nás. Zásilku v systému těchto společností vyhledáme a ihned Vám sdělíme další postup.

Zboží mi přišlo poškozené. Co mám dělat?

Pokud zásilka nese viditelné známky poškození, odmítněte balík od přepravní společnosti přijmout a kontaktujte nás, prosím. V případě, že jste již zboží přijali, kontaktujte nás. Přestože balení zboží věnujeme mimořádnou pozornost, k poškození v mimořádných případech opravdu může dojít.

Musím objednávat pouze prostřednictvím e-shopu?

Nemusíte. Můžete objednat také e-mailem ( babinka@volny.cz ) nebo telefonicky.

Mohu si nechat poslat zboží do zaměstnání?

Určitě. Pak uveďte fakturační adresu takovou, která bude uvedena ve faktuře pro případ reklamace a doručovací uveďte adresu do zaměstnání. Zde je nutnost uvést telefonní číslo pro dopravce.

Objednal jsem zboží přes e-shop, ale nepřišlo mi žádné potvrzení o objednávce. Co mám dělat?

V tomto případě je velmi vhodné nás kontaktovat a ujistit se, že objednávka je opravdu v našem systému. Mohlo dojít k nějaké chybě při zadávání a objednávka nebyla správně odeslána.  V tomto případě samozřejmě nemůžeme garantovat realizaci dodávky.

Co když se po potvrzení objednávky rozhodnu ještě něco změnit?

I v tomto případě máme pro Vás řešení. Kontaktujte nás do 11 hodin v pracovní den, poté již negarantujeme změnu objednávky.

Je možné u Vás objednat i zboží, které nenajdu ve vaší nabídce?

Pokud máte zájem o zboží, které nemáme ve standardní nabídce, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc.

Přišel mi balíček, ale chybí v něm daňový doklad?

Daňový doklad v příchozí zásilce je většinou uveden, pokud jej nenaleznete, nehledejte, zasíláme jej e-mailem, a to po expedování posledního balíčku z dané objednávky. V případě, že jej nenaleznete v balíčku nebo e-mailem, kontaktujte nás a mi Vám jej rádi pošleme. Při reklamaci nebo vrácení stačí jen číslo objednávky a my si již vše dohledáme.

Dodáváte také do jiných zemí, například na Slovensko?

Bohužel do jiných zemí nedodáváme, byl by zde pak problém s reklamací pokud by se vyskytla, jelikož náklady na zaslání jsou pro zákazníka pak daleko vyšší. Děkujeme za pochopení.

MGFlMG